Poniżej prezentujemy najczęśćiej zadawane pytania dotyczące programu Prestige Club. Jeśli nie ma wśród nich Twojego pytania - skontaktuj się z nami!
Czy udział w Prestige Club jest całkowicie bezpłatny?
Tak, członkostwo w programie lojalnościowym Prestige Club jest całkowicie bezpłatne!
Jak dokładnie mogę dokonać rezerwacji ze zniżką?
Rezerwować nocleg ze zniżką Prestige Club można na kilka sposobów:
- Na stronie internetowej hotelu - korzystając z modułu rezerwacyjnego
- Na stronie Polskie Hotele Niezależne (poprzez zalogowanie się do strefy Prestige Club)
- Mailowo lub telefonicznie w recepcji hotelu
W każdym z tych przypadków podczas rezerwacji należy podać numer Prestige Club oraz - ewentualnie - inne potrzebne do weryfikacji dane. To proste i bezpłatne!
Czy zniżka dotyczy tylko mnie czy całej mojej rodziny?
Karta jest imienna i przysługuje tej osobie, na którą została wystawiona. Jeśli posiadacz karty opłaca pobyt całej rodziny, to w takim przypadku, za pobyt całej rodziny nalezna jest zniżka oraz punkty.
Jak mogę wystąpić z Prestige Club?
Wystarczy zgłosić nam chęć rezygnacji z dalszego uczestnictwa w programie Prestige Club.
Jak naliczane są punkty Prestige Club?
Za każde wydane na usługi noclegowe i gastronomiczne pełne 100 PLN (łącznie od sumy rachunku wystawionego przez recepcję hotelu) Uczestnik Programu otrzymuje 1 punkt. Warunkiem jest dokonanie rezerwacji mailowo, telefonicznie, osobiście w hotelu, na stronie hotelu lub poprzez stronę www.hotelepph.pl. Punkty naliczane są przy wymeldowaniu Gościa lub w najkrótszym możliwym czasie po jego wyjeździe, najpóźniej do 3 dni.
W jaki sposób mogę wymieniać punkty Prestige Club na usługi?
Chęć wymiany punktów należy zasygnalizować recepcji hotelu przy dokonywaniu rezerwacji telefonicznie lub mailowo.
Masz pytanie, którego nie ma powyżej?
Skontaktuj się z nami!
- biuro@polskiehoteleniezalezne.pl
- tel. 508 630 227