Wraz ze zmianą nazwy prezentujemy również naszą nową identyfikację wizualną. Wierzymy, iż wyraża ona to, co w Fundacji zawsze było najważniejsze: harmonijną współpracę różnorodnych polskich hoteli na rzecz zapewnienia najwyższej jakości usługi.
Czytelna i jasna wizja
Harmony Polish Hotels jest efektem 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam, aby nasza wizja i misja były jeszcze bardziej czytelne, a korzyści płynące m.in. dla członków programu Prestige Club jasno komunikowane.
Unikalne doświadczenie i pewność jakości
Mamy świadomość, że poza odpowiednim standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują Państwo unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą Państwo zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Coraz bardziej cenione jest to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Hotele zrzeszone w fundacji Harmony Polish Hotels są gwarancją takiego doświadczenia – przy zachowaniu najwyższej jakości usługi. Różnorodność staje się więc podstawowym atutem, a jakość – standardem.
Z przyjemnością dzielimy się z Państwem tą informacją, zapewniając jednocześnie, że Goście hoteli członkowskich nie odczują żadnych zmian w funkcjonowaniu zarówno programu lojalnościowego Prestige Club, jak i samych obiektów.